diesel being stupid campain

Diesel campagne ‘being stupid’ = cool

13-04-2010 - Door Hilde de Jong

Lekker stom doen? ‘being stupid’ is het nieuwe devies van Diesel en om deze boodschap aan de wereld te verkondigen hebben ze o.a. een interactieve catalogus videoclip gemaakt waarin een lekker stom dansje wordt uitgevoerd door Dieselfans die na selectie via social networks in de videoclip figureren.

De videoclip die met een speciale stop-motion techniek is gemaakt is volledig interactief. Als je over de player beweegt met je muis pauzeer je de clip en door over de kledingstukken te navigeren krijg je meer informatie over de hippe outfits. Heb je genoeg gezien, dan klik je weer op play, vervolgt de videoclip, wordt er verder gedanst en komen nieuwe outfits voorbij. Ook leuk: je kunt doorklikken op de mensen in de videoclip en zo meer info krijgen over hun activiteiten, interesses en social networks.

Is er ook nog muziek te horen bij deze clip? Hoewel de muziek in tegenstelling tot de normale gang van zaken bij het maken van een videoclip niet het uitgangspunt was, is het dansbare deuntje wel degelijk de moeite waard. Artiest: Josep Xorto Titel: A Hundred Lovers

Bekijk de video hier en doe ook vooral ook even lekker stom!

Wat te melden? Reageer!

Commenting is not available in this channel entry.

Reacties

Er zijn nog geen reacties.